dilluns, 8 de setembre de 2014

one happy day

Fa molts dies que tinc el blog abandonat ... serà cosa de la calor ? de la mandra pròpia de l'estiu?

Bé, una vegada superat el tema de les excuses, avui és un bon dia, ONE HAPPY DAY ideal per a mostrar-vos una nova pàgina.

He utilitzat paper Kraft que m'encanta i el posaria a tot arreu; trobo que li dóna un toc natural i autèntic facis el què facis. La resta són els paperets de colors, lletres de cartró, alguns lluentons i com a novetat hi he incorporat formes fetes amb feltre.






La foto és de fa uns anys quan varem anar a la Dune du Pilat, que per cert us la recomano per a una excursió combinada amb Bordeaux. A part de ser un lloc especial on es fonen cel, mar, bosc i sorra;
li tinc molt a agraïr ja que quan hi vaig anar estava ben tapada i em costava respirar i després d'estar-nos-hi unes hores, esperant la posta de sol, em vaig sentir molt millor. A l'endemà ja tornava a estar com sempre... devia ser la brisa del mar, el relax, la bellesa del lloc. 

Els medicaments i la medicina són imprescindibles de vegades, però crec que no hem de despreciar mai altres canals que ens porten a la curació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada