diumenge, 6 de juliol de 2014

Oh, la la !


Res com uns dies de vacances i si és a Paris, millor que millor !! Ja feia 9 anys des de la darrera visita quan els nens eren encara petits i ara de nou, ja adolescents, també ha estat una bona experiència.

De tots els llocs que hi ha per a anar a veure i a emocionar-se, a mi m'agrada especialment la Torre Eiffel.  És un dels punts on ens hi reunim més els turistes però m'és igual ... És imponent i pensar en l'esforç que devien fer per a aixecar-la tan alta i ferma... Segons la llum del moment sembla de 
diferents colors i he volgut recollir en aquesta pàgina aquesta diversitat.
No m'he embrutat gens les mans aquesta vegada, només fotos, papers bonics, cintes i enganxines. A més m'ha vingut de gust fer servir diferents tipus de lletres i aquest és el resultat final.
Estic preparant un àlbum sobre aquests dies a Paris però no he pogut evitar fer una pàgina ràpida ara que tot just hem arribat.

Passejar tranquilament, veure coses i paisatges bonics és absolutament necessari per a carregar les piles en aquest nostre món en què estem envoltats de gent i fets que ens xuclen tant l'energia.
Això ho podem fer i ho hem de fer cada dia una mica però és durant les vacances que realment hem d'omplir totes les bateries, no creieu?


1 comentari:

  1. oh!!! Paris... m'encanta Paris, em va embruixar ja forces anys i sempre dic que hi ha alguna cosa màgica als seus carrers. Paris tè la meitat del meu cor... l'altre meitat és per Londres que amb els seus carrerons tambè em va enamorar fa uns anys :-)
    mil petons Eva!!! un LO makissim!!

    ResponElimina