dissabte, 17 de maig de 2014

papa ós

Una nova pàgina feta el març, pel dia del pare.. jo ja no en tinc però els meus fills sí i per sort, el conec molt i molt bé, he, he !!!
Un petit homenatge al Papa Ós de casa nostra amb una foto de ja fa molt de temps feta durant una visita al zoo de Montpellier durant unes vacances.
Aquest cop no m'he passat gens amb les tintes i la idea era fer destacar la foto en blanc i negre en mig dels colors dels papers que l'acompanyen.

La memòria és força limitada de fet, al menys la meva i em va molt bé això de mirar fotos a la "tun-tun"de tant en tant perquè segur que alguna em crida especialment l'atenció i a més de fer-me reviure el moment, m'inspira per a fer-ne alguna coseta...i ja em teniu, ocupada i feliç !!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada