dimecres, 5 de març de 2014

lavanda (30 x 30)

El lila no és un dels meus colors preferits però en les flors de lavanda trobo que queda preciós ...així que com que em vaig trobar amb aquest paper ratllat, ja em veus buscant fotos de lavanda per a fer-ne alguna cosa.  I com que a més vaig comprar-ne de seca en un mercat quan vàrem anar a la Provença a l'estiu del 2012, he decidit incorporar-ne una mica dins d'un sobret de plàstic en aquesta nova pàgina.
I de fons, a sobre d'un paper blanc, una barreja de pintura acrílica i un toc de Modeling paste...

Sovint el més senzill resulta ser el millor per a nosaltres i en aquest cas, resulta que cada vegada que veig i oloro aquesta planta, em tele-transporto a aquells paisatges tan evocadors com són els de la Provença , que per cert, mai em canso de recomenar a tothom que hi passi uns dies. I un cop allà, mentalment torno a passejar pels poblets i mercats, a menjar tapenada, bo i escoltant les cigales que no paren ... no us ho perdeu !!




1 comentari:

  1. UUUUaaauUuUuUu!!!
    I dius que el paper del fons és blanc??? m'enkanta!!!
    això de la bossa amb Lavanda és molt original!!!
    jo no conec la Provença però crec que m'enamoraria,oi????
    mil petons

    ResponElimina