diumenge, 16 de febrer de 2014

al born (30 x 30)


Al novembre vaig anar amb unes amigues, molt amigues a fer una visita al nou espai del Born de Barcelona. Fou un dissabte molt ben aprofitat i la veritat ens que ens va agradar molt. Abans de començar, un esmorzaret i una foto per a inmortalitzar el moment. I he volgut fer un treball senzill però intens amb aquest paper tan vermell i amb altres retallons i enganxines per enmarcar-nos a les protagonistes !!!

Properament tornarem a quedar i aquest cop per a fer una visita a la Barcelona romana i medieval. El meu cunyat Manel ens farà de guia i estic segura que tornarà a ser un èxit. I no patiu, que algun altre record en scrap em sortirà  ... he he he

 M'agrada fer coses diferents amb els amics i així constatar dia a dia com de bé estem junts, on sigui i fent el què sigui. De fet amb elles ja he compartit sopars, spas, tallers d'scrap, visites turístiques , etc.....i m'encanta !!



3 comentaris:

  1. Fa molts I molts anys que compartim activitats.... ara mes tranquil.les , abans més esbojarrades....

    ResponElimina
  2. I que per molts anys sigui Eva! Ets una joia!

    ResponElimina
  3. Emmarcar moments ... que bo!!! I mentre ho vas fent vas assaborint-los més... m'agrada la idea i encara més la forma com ho fas.
    No paris que tens un sentit de l'estètica amb futur.

    ResponElimina