dimecres, 8 de gener de 2014

descansant (30 x30)



Ja som al 2014 !!!   I aquesta és la primera pàgina d'enguany on he utilitzat uns papers molt originals de la marca Sodalicious que bàsicament són en blanc i negre i per a compensar una foto en colors impresa sobre cartolina i uns papers de colors una mica difuminats amb gesso. Uns tampons de petjades i d'una bruixola que s'avenen molt amb el tema (excursió) i la paraula "descansant" feta amb una maquineta Dymo nova que tinc però que és com les de tota la vida …i que des de que la tinc no paro d'etiquetar-ho tot.

Aquest primer projecte de l'any el dedico a l'Agustí, el meu company, pare dels meus fills i assistent tècnic i informàtic de tots els meus projectes …. el blog, les fotos, etc… i que em dóna suport per tot i per tot !!!   Mil gràcies per ser-hi i per ser com ets  !!!  xxxxx



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada