dimarts, 10 de desembre de 2013

m'agrada "tunejar" llibretes !

Des de fa un temps que m'he aficionat a agafar llibretes i blocs que tinc per casa o que trobo bé de preu i "tunejar-les" . Les forro, decoro la portada i si la penso regalar hi poso una dedicatòria. I amb el material de què disposo, papers estampats, washi tapes, enganxatines i si em sembla, em faig jo mateixa els fons amb tintes … i mira per on, una llibreta aburrida passa a ser una d'única a punt per a regalar a qui més t'estimis. Intento tenir present no carregar-les gaire ja que si han de servir per a anotar-hi coses, han de ser practiques de manipular.

Aquí hi ha unes quantes mostres que he trobat… ara veig que moltes les he donat sense fotografiar-les abans, sniff.  La del fons de floretes i uns números negres me l'he fet per a mi i hi apunto totes les idees que algun dia vull posar a la pràctica i estic segura de què si ens envoltem de coses que ens agraden, la creativitat flueix millor ...











2 comentaris:

  1. Precioses, les llibretes! Fa cosa després escriure-hi... Per fi he entrat al blog i m'agrada moooolt. Felicitats a l'artista i al dissenyador! (nebodota)

    ResponElimina
  2. Personalitzar les llibretes, una magnifica idea portada a la pràctica d'una manera magnífica.
    Ho provaré...

    ResponElimina