dimecres, 18 de desembre de 2013

immens (30 x 30)

Ja tenim les festes a la cantonada però abans, volia ensenyar-vos aquesta pàgina que vaig fer al Novembre quan encara no feia tan fred. Varem anar al'Arboretum de Masjoan a Espinelves i si us agrada la natura, us asseguro que us encantarà …
El material és el que sovint utilitzo: paper estampat (acid free) i tintes i a més en aquest cas, Modeling Paste per a donar relleu i un alfabet de fusta i un d'enganxina.

Quan passejàvem pel bosc, ja pensava en què podria fotografiar i com fer-ho per a plasmar aquesta immensitat en algun lloc quan fós a casa… molts dels arbres fan més de 40 metres d'alçada i la sensació que donen de pau i la manera com ens omplen els pulmons, impossible que surtin en cap foto.
Tot i així, em van inspirar i em van relaxar i cada vegada que miro aquesta petita obra d'art, em torno a inspirar i a relaxar …



1 comentari:

  1. a mi tmb m'emociona caminar sota els arbres gegants!!! Per cert, un LO makissim!!!!

    ResponElimina