dimarts, 3 de desembre de 2013

esparracart

Fa temps que vaig fer aquest àlbum i el vaig regalar a la meva germana que és qui fa les obres d'art que surten a les fotos.  Vaig agafar els papers, les tintes i la resta de detallets per a posar-los al servei de les fotos i de les paraules que vaig triar per a exposar el seu procés creatiu, procurant també d'utilitzar-los de manera diferent a les habituals.

Ella aprofita objectes que ja no són útils , els combina i els dóna una nova vida !!
Ja ha fet moltes exposicions i en motiu del seu aniversari, em va venir de gust fer-li un recull d'algunes de les seves obres en format mini-àlbum.  La seva web és  http://esparracart.jimdo.com.
Us recomano que hi feu una ullada ja que el que fa és únic i ens convida a veure les coses d'una manera diferent.




                                   
































3 comentaris:

  1. Trobo molt bonic l'àlbum on has sabut transmetre les obres de la teva germana i les idees que ella fa servir. Ho has plasmat de manera artística i original. He consultat la pàg. web d'Esparracart i m'han agradat les seves obres i també és molt interessant el fet de crear obres d'art a partir d'objectes reciclats per donar-los una nova vida.
    Us animo a les dues a seguir el procés creatiu!!!
    Felicitats!!!
    Lidia

    ResponElimina
  2. uaaaaaaaaauUuUuUuUU!!! kina xulada!!! en serio no es peloteo!!! m'agrada molt el concepte que acompanya a les fotografies... si, si!!! Visca l'scrap transgressor!!!!

    ResponElimina
  3. Aquest "Esparracat" és una joia. Trencador però emotiu, estètic però amb sentit.
    No t'aturis, això és molt bo!!!

    ResponElimina