diumenge, 17 de novembre de 2013

Definint el meu Nord (30 x 30)


Fa dies que no passava pel blog i pobret ja em trobava a faltar, he, he …

I és que estic passant uns dies molt creatius, acabant un mini-àlbum per encàrrec, fent-ne un per a mi i a més pensant i preparant un taller que crec que serà molt especial.

I amb tot això, he recordat una pàgina que vaig fer a primers d'any quan començava a entendre'm i a utilitzar la Super-Silhouette Cameo que és una meravella i que té tant potencial per a tot el què sigui paper.
O sigui que uns bonics papers, tintes en esprai, una foto que em motiva molt, la Silhouette a la meva disposició, una mica de repunt de màquina de cosir i Llestos !!!!

Crec que és molt efectiu tenir els objectius clars quan vols aconseguir alguna cosa i això, de vegades no és tan fácil. Així doncs, hem de començar primer a puntualitzar què volem i fer una llista del què ens caldrà fer i aprendre per a arribar-hi. A mi a més a més, em va bé fer-m'ho explícit fent servir tots aquests materials que tant m'agraden i creant una petita obra que em recordi què vull cada cop que la miro.
I en aquest cas, vaig plasmar que vull fer un canvi de vida i mica en mica l'he d'anar definint.


3 comentaris:

  1. Endavant Eva! Tu pots! M encanta com ets!

    ResponElimina
  2. Mirant el teu blog es veu ben clar que el teu Nord t'ha de portar a donar a coneixer el teu vessant més creatiu.
    Tens personalitat i la saps expressar.
    No t' aturis.
    Teresa R.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tots tenim una part de la nostra personalitat més creativa només falta treure'ns pors i pressions per tal de què surti, crec …
      Gràcies per aquest comentari tan motivador !!!!

      Elimina