dimarts, 29 d’octubre de 2013

Tot per a descobrir

Avui, una pàgina dedicada a mi de petita. Fa uns mesos va ser el meu aniversari i vàrem fer un recull de fotos meves, la majoria amb blanc i negre, que van servir com a decoració per a la festa.

I d'aquí n'he agafat tres i amb un paper estampat, tintes i unes papallones troquelades n'ha sortit això...
i que mona que era, oi ?  he, he, he

M'agrada mirar una foto, un paisatge, una pintura, etc i fer l'exercici de buscar quina frase m'inspira i aleshores fondre-ho en alguna petita obra d'art.  En aquest cas, en les fotos hi vaig veure tanta innocència i il.lusió que la frase que em va venir al cap va ser "Tot per a descobrir "i déu n'hi dó si n'he descobert de coses amb els anys i ... les que em queden encara.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada